Cum sa alegi un serviciu de Call Center

Serviciile de call center pot fi o modalitate usoara si eficienta de a furniza servicii de calitate pentru clienti si, astfel, pentru a creste vanzarile. Toate companiile cu care lucram sunt din S.U.A., astfel ca suntem disponibili 24/7. Toti oprtatori nostri sunt bilingvi si vorbesc în afara de limba romana, care este nativa, rusa, precum si engleza. Puteti sa instruiti echipa noastra sa faca orice fel de lucruri cu apelurile dvs. Ele pot pur si simplu sa ia mesaje de la apelurile primite sau transferul de apeluri la tine, pot stabili întalniri sau pot ajuta la procesarea comenzilor.

De ce aveti nevoie de un call center

Centrele de apel pot fi resurse excelente. Daca una dintre aceste afirmatii este adevarata, s-ar putea sa merite incercarea solutiilor noastre de call center

  • Compania mea pierde vanzarile, deoarece nu avem timp sa raspundem la apelurile telefonice.
  • Ne dorim multe apeluri pentru clienti, deoarece toate liniile telefonice sunt ocupate.
  • Avem greu sa ?inem eviden?a tuturor întâlnirilor care au fost facute.
  • Cativa dintre clientii nostri vorbesc alte limbi decat engleza, insa niciunul din personalul meu nu le poate asista.
  • Clientii nostri suna la toate orele, dar nu putem raspunde intotdeauna la telefoane.